• 07.12.09, 16:20
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kent Raju Tervise Arengu Instituudi tervisliku toitumise kampaaniast

Tervise Arengu Instituut on välja tulnud uue kampaaniaga inimeste toitumise muutmiseks ja propageerib vastupidiselt eeldusele mitte TAI-liha, vaid hoopis puu- ja köögivilju.
Värskelt valimistejärgsel ajal on mindud populaarsele kampaaniate jäljendamise teele ning soovitatakse valida rohelisi, punased, lillasid jne. See on tegelikult päris huvitav, kuidas värvidele kinnistunud lisatähendused ära on kasutatud.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.05.25, 13:50
Digiposter laieneb: uus partner Postimaja ja suuremad ekraanid linnas
Saates „Password. Make marketing fun again“ teeme juttu välimeediast. Külas on Digipostri juht Priit Pedanik ja müügijuht Hardi Potter.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele