• 03.12.09, 12:29
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

WAZZAP? 2009

Mis toimub? Turunduse ja reklaami teemaliste seminaride sari WAZZAP? 2009Millal? 24.-25.-26. november ja 2. detsember 2009Kus?Reval Hotell Olümpias, Omega konverentsisaalis, TallinnasKes korraldab? Best MarketingKes osalevad? Ettevõtete turundusjuhid, brändijuhid, reklaamijuhid, turundusspetsialistid, reklaamiagentuuride tegev- ja loovjuhid ning projektijuhid ja meediaagentuuride esindajad.
WAZZAP? 2009 on sündmus, mida vajad, et teha turundusplaane aastaks 2010. WAZZAP? 2009 keskendub hetkel väga aktuaalsetele turundusteemadele ja koosneb neljast täispäevasest seminarist. Seminarid algavad väliseksperdi viis tundi kestva koolitusega, millele järgneb Eesti ekspertide diskussioon - kuidas Eesti oludes õpitut ellu rakendada? Lisaks otsustasime korraldada sel aastal ka traditsiooniks kujunenud sessiooni järgmise aasta meedia- ja reklaamitrendidest, kus esinevad Eesti meediavaldkondade esindajad.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele