29. november 2009
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Meediaplaneerimisagentuur MPG laiendas haaret

Ülemaailmne meediaplaneerimisagentuur Media Planning Group (MPG) ühines Eestis, Lätis ja Leedus sarnaseid teenuseid pakkuva agentuuriga Media Bridge. 

Tänu Media Bridge’i ühinemisele BIG IDEA gruppi kuuluva MPG-ga on nüüdsest mõlemal ettevõttel võimalus pakkuda soodsaimaid hindu ning paremaid digitaalseid lahendusi erinevate strateegiamudelite ja uuringute kasutamisel meedia planeerimisprotsessis.

MPG Baltikumi juhi Kaspars Ulstsise sõnul laiendab konsolideerumine võimalusi meediapinna ostmisel ning kompetentsi professionaalse teenuse pakkumisel. “Eelkõige annab ühinemine võimaluse ühendada knowhow nendes spetsiifilisemates valdkondades, kus ühel ettevõtetest seni kogemus puudunud on. Kui strateegiline meediaplaneerimine on seni olnud üks MPG tugevamaid alustalasid, siis nüüd oleme lisaks sellele alustanud ka ROI mudeli väljatöötamist meediaplaneerimises, et tagada kliendile maksimumtulemus iga investeeritud euro või krooni eest,” lisas Ulsts.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700