• 20.11.09, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Vatson Wunderman disainis Livikole uue Viru Valge pudeli ning etiketi

Esmakordselt ajaloos on Eesti vanim viin originaaldisainiga pudelis. Vatson Wundermani disainitud uus pudel on valmistatud eksklusiivselt Viru Valge jaoks ning selle värsket vormi on tunda lisaks silmale ka käega – eriliselt kirkast klaasist pudelit ilmestavad mitmed tootmistehnoloogiliselt keerukad reljeefsed kujundid – tagaküljel ajast aega Viru Valge identiteeti kandev Pasunamees, rahvuslikke tootmistraditsioone rõhutab alaservas olev mustririba, kiri "Anno 1898" pudeli õlgadel viitab Liviko 111-aastasele ajaloole. Järvakandi Klaasitehase jaoks oli tegemist aasta suurima arendusprojektiga. Uut pudelit täiendab ka uuenenud etikett, mida 1962. aastast peale on kaunistanud Paul Luhteina graafika.
Muutunud ka pudeli sisu. Viru Valge maitseomadusi on täiustatud seoses uue tehnoloogia kasutuselevõtuga viina valmistamisel ja filtreerimisel – innovaatilise söefiltreerimise tulemuseks on senisest pehmema maitse ja aroomiga Viru Valge. Uus tehnoloogia muudab tootmisprotsessi kaks korda aja- ja töömahukamaks ning seda kasutatakse Livikos vaid Viru Valge tootmisel.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele