Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Minimalistlikud printreklaamid
Need reklaamid tekitavad tunde, et nad on loodud ilma suuremate pingutuseta. Neist on eemaldatud kogu visuaalne müra. On ainult üks kandev värvitoon, mõned sümbolid ja paar sõna. Geniaalsed ideed, mis jätavad ruumi vaataja fantaasiale.
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.