Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Minimalistlikud printreklaamid
Need reklaamid tekitavad tunde, et nad on loodud ilma suuremate pingutuseta. Neist on eemaldatud kogu visuaalne müra. On ainult üks kandev värvitoon, mõned sümbolid ja paar sõna. Geniaalsed ideed, mis jätavad ruumi vaataja fantaasiale.
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.