• 04.11.09, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuus võimalust, kuidas internetis kreatiivset reklaami teha. Kommenteerib Mika Tuupola Taevas Ogilvy'st.

Mitmed viimase aja online reklaamid on oma leidlikkusega internetireklaami võimalusi avardanud ja piire nihutanud. Näiteks on hakanud levima takeover bännerid, mis katavad tervet veebilehe pinda. Apple’i bännerreklaamid suhtlevad sõna otseses mõttes veebisaidi kujundusega. Mitmed reklaamijad kasutavad interaktiivse kogemuse tekitamiseks YouTube’i ja Twitteri võimalusi. Siinkohal mõned näited praeguse aja online reklaami trendidest maailmas. Kommenteerib Taevas Ogilvy tehnoloogiajuht Mika Tuupola.
1. INTERAKTIIVSED REKLAAMID Samsung lõi oma uue Instinct telefoni reklaamiks YouTube’is interaktiivse online video, mil nimeks “Follow Your Instinct” (“Järgi oma instinkte”). YouTube Video Annotations võimaldab sisestada videoklippi kommentaare koos linkidega, millel klikates hakkab mängima uus, vaataja valitud video. Iga “Follow Your Instinct” reklaamklipp pakub vaatajale lõpus valikut, kuidas lugu jätkata. Näiteks: 1) Järgi oma instinkte; või: 2) Mine istu tagasi oma kontorilaua taha.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele