• 30.10.09, 00:10
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Heade mõtete müügiplats TURUNDUSTURG\

Reklaamiagentuur TBWA, turundusagentuur TEQUILA ja meediaagentuur Creative Media Service on lansseerinud Eestis ainulaadse turundusteenusvormi, n-ö online-kaubamaja nimega TURUNDUSTURG, kust saab mugavasti, kiiresti ja säästlikult tellida 17 reklaami-, turundus- ning meediateenuspaketti. Best Marketingile andsid sel teemal intervjuu TBWA juht Erko Karing, TEQUILA multimanager Minni Luuk ja Creative Media Service'i meediadirektor Oliver Vilms:"Valasime erinevad meedia- ja turunduskommunikatsiooni-alased teenused mugavasse paketivormi, et klientidele veelgi efektiivsemalt enamlevinud ja -nõutud turundusteenuseid pakkuda. Pika analüüsitegevuse tulemusel loodud turundusteenuste standardpaketid võimaldavad pakkuda paremat hinda ja kiiremat teenindust, samaaegselt kvaliteedis järele andmata.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele