Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Kuidas Twitter ikkagi enda jaoks tööle panna?
Twitter on tore mänguväljak turundajatele – sõltuvust tekitav sotsiaalvõrgustik, kus kasutajate vahel liigub katkematu joana erinevaid sõnumeid. Pane see vaid enda jaoks õigesti tööle. Aga kuidas siis säutsuda nii, et sisestatud lühiteated paneksid inimesi ka reaalselt toodet või teenust tarbima? Suurt hulka ärisid uurides ja sotsiaalmeedia gurusid küsitledes leidis Forbes.com, et neid viise, kuidas Twitter oma äri jaoks tööle panna, on üüratu hulk.
Siinkohal mõned Forbes.com’i poolt välja toodud näited ja soovitused:
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]