• 26.10.09, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Espresso ja Frukt Kuubis ühinesid

Ühinenud veebidisaini ettevõtte Espresso ja programmeerimisfirma Frukt Kuubis uueks nimeks on Mekaia.
"Me ei tundunud end kodulehtede kujundamises kindlalt ja püüdsime keskenduda programeerimisele. Ühinedes veebidisaini tegijatega saame mõlemad keskenduda oma tugevustele," teatas juhatuse liige Erkki Markus. "Frukt programmeerib, Espresso kujundab," lisas Erkki. Mekaia jätkab kodulehtede arendamist Sauruse ja Joomla sisuhaldustarkvarale, lihtsamaid lehti tehakse Wordpressi blogimootoril, e-poe platvormiks jääb Magento. Uues firmas jätkavad kõik senised töötajad.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele