• 26.10.09, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Espresso ja Frukt Kuubis ühinesid

Ühinenud veebidisaini ettevõtte Espresso ja programmeerimisfirma Frukt Kuubis uueks nimeks on Mekaia.
"Me ei tundunud end kodulehtede kujundamises kindlalt ja püüdsime keskenduda programeerimisele. Ühinedes veebidisaini tegijatega saame mõlemad keskenduda oma tugevustele," teatas juhatuse liige Erkki Markus. "Frukt programmeerib, Espresso kujundab," lisas Erkki. Mekaia jätkab kodulehtede arendamist Sauruse ja Joomla sisuhaldustarkvarale, lihtsamaid lehti tehakse Wordpressi blogimootoril, e-poe platvormiks jääb Magento. Uues firmas jätkavad kõik senised töötajad.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele