• 21.10.09, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Lätlaste armastatuim bränd on Nokia

Lätlased tegid 29. septembril Riga Art Space'is teatavaks oma 2009. aasta lemmikbrändid. Brändide TOP'i koostajaks oli traditsiooniliselt agentuur DDB Latvia. Esikoha võitis taas Nokia. Üllatuseks oligi sel aastal tehnoloogiabrändide suur populaarsus - lisaks Nokiale pääsesid esinelikusse ka Google, Inbox ja draugiem.lv. Mitmed tuntud tegijad on sel aastal lemmikute edetabelist välja kukkunud ja nende asemel on kõrgele tõusnud sellised brändid nagu Radio SWH, YouTube.com, Drogas, Audi ja Tvnet.lv.
Kõige unikaalsem bränd — Laci

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele