• 21.10.09, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Lätlaste armastatuim bränd on Nokia

Lätlased tegid 29. septembril Riga Art Space'is teatavaks oma 2009. aasta lemmikbrändid. Brändide TOP'i koostajaks oli traditsiooniliselt agentuur DDB Latvia. Esikoha võitis taas Nokia. Üllatuseks oligi sel aastal tehnoloogiabrändide suur populaarsus - lisaks Nokiale pääsesid esinelikusse ka Google, Inbox ja draugiem.lv. Mitmed tuntud tegijad on sel aastal lemmikute edetabelist välja kukkunud ja nende asemel on kõrgele tõusnud sellised brändid nagu Radio SWH, YouTube.com, Drogas, Audi ja Tvnet.lv.
Kõige unikaalsem bränd — Laci

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele