Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Hea näide ristturundusest: Nordea ja A. Le Coq'i ühine Limpa pangakaardi kampaania
Kampaaniat kommenteerib Maike Iida, Nordea Limpa pangakaardi projektijuht reklaamiagentuurist Taevas Ogilvy:"Limonaadi ning Limpa pangakaardi ühiskampania idee töötati välja A. Le Coq'i ning Agentuuri Taevas Ogilvy ühises turundustiimis, meeldiv koostööpartner leiti Nordea Panga näol. Kuna laste ning nende vanemate poolt on Limpa ja Limonaadi erinevad lisaväärtused (Andrus Kivirähki raamat, Kreenholmi voodipesu, Puhas Loodus dušigeelid) alati hästi vastu võetud, tundus meile, et on aeg pakkuda Limpa oma pangakaarti.
Kampaania on nii Limonaadile kui Nordeale osutunud väga edukaks, Nordea Limpa pangakaardi taotlusi on esitatud mitmetes tuhandetes. Taustainfoks - taotluse esitamiseks pidid inimesed kokku koguma Limonaadi korkide alt 3 kärsamärki. Lisaks oli kampaanias võimalik võita iga päev Nordea Limpa pangakaart 1000 krooniga - selleks pidi kampaaniaveebi sisestama Limonaadi korkide alt leitud unikaalsed koodid.
Oluline aspekt oli ka see, et kliendid said valida kaardi oma maitse järgi - valida sai 4 erineva kujundusega Nordea Limpa pangakaardi vahel.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.