20 oktoober 2009
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

Hea näide ristturundusest: Nordea ja A. Le Coq'i ühine Limpa pangakaardi kampaania

Kampaaniat kommenteerib Maike Iida, Nordea Limpa pangakaardi projektijuht reklaamiagentuurist Taevas Ogilvy:"Limonaadi ning Limpa pangakaardi ühiskampania idee töötati välja A. Le Coq'i ning Agentuuri Taevas Ogilvy ühises turundustiimis, meeldiv koostööpartner leiti Nordea Panga näol. Kuna laste ning nende vanemate poolt on Limpa ja Limonaadi erinevad lisaväärtused (Andrus Kivirähki raamat, Kreenholmi voodipesu, Puhas Loodus dušigeelid) alati hästi vastu võetud, tundus meile, et on aeg pakkuda Limpa oma pangakaarti.

Kampaania on nii Limonaadile kui Nordeale osutunud väga edukaks, Nordea Limpa pangakaardi taotlusi on esitatud mitmetes tuhandetes. Taustainfoks - taotluse esitamiseks pidid inimesed kokku koguma Limonaadi korkide alt 3 kärsamärki. Lisaks oli kampaanias võimalik võita iga päev Nordea Limpa pangakaart 1000 krooniga - selleks pidi kampaaniaveebi sisestama Limonaadi korkide alt leitud unikaalsed koodid.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Vaatamiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Enimloetud
    Maarit Eerme
    Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
    Helen Külaots
    Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com