• 21.10.09, 01:01
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Hea näide ristturundusest: Nordea ja A. Le Coq'i ühine Limpa pangakaardi kampaania

Kampaaniat kommenteerib Maike Iida, Nordea Limpa pangakaardi projektijuht reklaamiagentuurist Taevas Ogilvy:"Limonaadi ning Limpa pangakaardi ühiskampania idee töötati välja A. Le Coq'i ning Agentuuri Taevas Ogilvy ühises turundustiimis, meeldiv koostööpartner leiti Nordea Panga näol. Kuna laste ning nende vanemate poolt on Limpa ja Limonaadi erinevad lisaväärtused (Andrus Kivirähki raamat, Kreenholmi voodipesu, Puhas Loodus dušigeelid) alati hästi vastu võetud, tundus meile, et on aeg pakkuda Limpa oma pangakaarti.
Kampaania on nii Limonaadile kui Nordeale osutunud väga edukaks, Nordea Limpa pangakaardi taotlusi on esitatud mitmetes tuhandetes. Taustainfoks - taotluse esitamiseks pidid inimesed kokku koguma Limonaadi korkide alt 3 kärsamärki. Lisaks oli kampaanias võimalik võita iga päev Nordea Limpa pangakaart 1000 krooniga - selleks pidi kampaaniaveebi sisestama Limonaadi korkide alt leitud unikaalsed koodid.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele