Eesti turundusmaastik täienes uue valdkonna tegijaga – uksed avas esimene rohelisele turundusele spetsialiseerunud agentuur GreenGreen, mis keskendub ettevõtete äriarenduse ja turunduse kujundamisele lähtuvalt rohelise ehk säästva majanduse põhimõtetest.
GreenGreeni asutaja Sven Puusepp ütles, et uue spetsialiseerunud agentuuri loomiseks andsid tõuke nii majanduses, keskkonnas kui ühiskonnas aset leidvad muutused. “Pakume klientidele rohelise konkurentsieelise väljatöötamise ning juurutamise teenust. GreenGreen positsioneerib end pigem säästva arengu agentuurina, sest pelgalt turundus jääb meie tegevuse määratlemisel kitsaks,” lausus Puusepp. Ta lisas, et GreenGreen ei ole turundusvaldkonna järjekordne moeröögatus, vaid keskkonnahoidliku ellusuhtumise ja säästva maailmavaate äriline väljendus.
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.