Eesti turundusmaastik täienes uue valdkonna tegijaga – uksed avas esimene rohelisele turundusele spetsialiseerunud agentuur GreenGreen, mis keskendub ettevõtete äriarenduse ja turunduse kujundamisele lähtuvalt rohelise ehk säästva majanduse põhimõtetest.
GreenGreeni asutaja Sven Puusepp ütles, et uue spetsialiseerunud agentuuri loomiseks andsid tõuke nii majanduses, keskkonnas kui ühiskonnas aset leidvad muutused. “Pakume klientidele rohelise konkurentsieelise väljatöötamise ning juurutamise teenust. GreenGreen positsioneerib end pigem säästva arengu agentuurina, sest pelgalt turundus jääb meie tegevuse määratlemisel kitsaks,” lausus Puusepp. Ta lisas, et GreenGreen ei ole turundusvaldkonna järjekordne moeröögatus, vaid keskkonnahoidliku ellusuhtumise ja säästva maailmavaate äriline väljendus.
Seotud lood
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.