• 30.09.09, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Uksed avas rohelise turunduse agentuur GreenGreen

Eesti turundusmaastik täienes uue valdkonna tegijaga – uksed avas esimene rohelisele turundusele spetsialiseerunud agentuur GreenGreen, mis keskendub ettevõtete äriarenduse ja turunduse kujundamisele lähtuvalt rohelise ehk säästva majanduse põhimõtetest.
GreenGreeni asutaja Sven Puusepp ütles, et uue spetsialiseerunud agentuuri loomiseks andsid tõuke nii majanduses, keskkonnas kui ühiskonnas aset leidvad muutused. “Pakume klientidele rohelise konkurentsieelise väljatöötamise ning juurutamise teenust. GreenGreen positsioneerib end pigem säästva arengu agentuurina, sest pelgalt turundus jääb meie tegevuse määratlemisel kitsaks,” lausus Puusepp. Ta lisas, et GreenGreen ei ole turundusvaldkonna järjekordne moeröögatus, vaid keskkonnahoidliku ellusuhtumise ja säästva maailmavaate äriline väljendus.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele