GreenGreeni asutaja Sven Puusepp ütles, et uue spetsialiseerunud agentuuri loomiseks andsid tõuke nii majanduses, keskkonnas kui ühiskonnas aset leidvad muutused. “Pakume klientidele rohelise konkurentsieelise väljatöötamise ning juurutamise teenust. GreenGreen positsioneerib end pigem säästva arengu agentuurina, sest pelgalt turundus jääb meie tegevuse määratlemisel kitsaks,” lausus Puusepp. Ta lisas, et GreenGreen ei ole turundusvaldkonna järjekordne moeröögatus, vaid keskkonnahoidliku ellusuhtumise ja säästva maailmavaate äriline väljendus.
Rohelise konkurentsieelise loomine on pikaajaline protsess, mis sisaldab ettevõtte analüüsimist ökoloogilisest vaatepunktist, keskkonnasõbralikumate ja äriliselt toimivate lahenduste väljatöötamist ning vajadusel toote või kogu ettevõtte ümberpositsioneerimist.