• 30.09.09, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Sündinud viisakusest

Minu käest on korduvalt küsitud, et kas smartAD suudab end ka adblockist läbi murda. Olen sellele küsimusele alati vastanud omapoolse küsimusega „milleks?“. Kas selleks, et lihtsalt tõestada, et me suudame või selleks, et teadlikult ajada marru adblocki kasutajad? Ja mis kasu võiks meie „saavutusest“ tõusta reklaamitellijatele?
Aga kasu pole sugugi ainus mõõdupuu, millega me erinevate lähenemisnurkade väärtust hindama peaksime. Eksisteerib ka selline nähtus nagu viisakus. Adblockist läbi murdmine pole ennekõike lihtsalt viisakas. Ja tegelikult peaks sellest argumendist juba piisama. Õnneks toetab (adblocki näitel) viisakusargumenti vahel ka kasuargument ja selline kooslus on juba oluliselt kuulikindlam.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.09.25, 14:37
Super Bowlilt Eestisse: miks rahvusvaheline teleformaat on turundajale väärtuslik platvorm?
Kui Fox otsustas USAs uue telesaate “The Floor” avaepisoodi näidata kohe pärast Super Bowli, andis see selge signaali, et formaat ei ole pelgalt vaatajaid köitev kõrgel tasemel meelelahutus. Tegemist on ka suurepärase turundusvõimalusega, kus igal sekundil on eriline väärtus. See on koht silma paista ning usaldust ja mõju kasvatada; see on ihaldusväärne ja unikaalne investeering brändi tugevdamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele