Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Sündinud viisakusest
Minu käest on korduvalt küsitud, et kas smartAD suudab end ka adblockist läbi murda. Olen sellele küsimusele alati vastanud omapoolse küsimusega „milleks?“. Kas selleks, et lihtsalt tõestada, et me suudame või selleks, et teadlikult ajada marru adblocki kasutajad? Ja mis kasu võiks meie „saavutusest“ tõusta reklaamitellijatele?
Aga kasu pole sugugi ainus mõõdupuu, millega me erinevate lähenemisnurkade väärtust hindama peaksime. Eksisteerib ka selline nähtus nagu viisakus. Adblockist läbi murdmine pole ennekõike lihtsalt viisakas. Ja tegelikult peaks sellest argumendist juba piisama. Õnneks toetab (adblocki näitel) viisakusargumenti vahel ka kasuargument ja selline kooslus on juba oluliselt kuulikindlam.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]