• 29.09.09, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

EMT sotsiaalses meedias: populaarsust tuleb koguda sisu pakkudes

Praegusel ajal koguvad üha rohkem populaarsust kõikvõimalikud suhtluskeskkonnad. AS EMT on samuti astunud suhtluskeskkondadesse ja loonud Facebook'i oma ametliku grupi, millega saavad kõik Facebookis kontot omavad inimesed vabalt liituda. Gruppi on oodatud kõik tehnoloogiasõbrad, kessoovivad kursis olla uute toote- ning tehnoloogiauudistega. Facebookis on hea edastada uudiseid, mis võib-olla meedias suuremat kajastust ei leia, kuid teatud sihtrühmale pakub kindlasti olulist väärtust.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele