• 08.09.09, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Turundusagentuur Taevas Ogilvy avas sotsiaalse meedia osakonna

Taevas Ogilvy avas uuele meediale spetsialiseerunud osakonna, mil nimeks Taevas Amplifier
Ükski Best-marketingi lugeja ei küsi ilmselt täna “What the F**K is Social Media?” või “Is Social Media a Fad?”. Arvestades seda, et Facebooki kasutajate arv suureneb päevas ligi 750 000 inimese võrra ja Twitteri kasutajate arv on viimase aasta jooksul kasvanud ~1400%, on saanud ilmselgeks, et sotsiaalse meedia erinevad vormid on tegemas tormilist muudatust kommunikatsioonimaailmas.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele