• 08.09.09, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Altex liitus Velvetiga

Velvet Creative Alliance (VCA) omandas osaluse internetiturunduse agentuuris Altex Marketing. Liitumisest võidavad nii mõlemad ettevõtted ja ka nende kliendid - Velvetist sai nüüd täisturundusteenust pakkuv ettevõte, Altex saab hakata tegama tihedat koostööd Velveti kreatiivse poolega (disain, fotograafia, video, animatsioon). Kummagi ettevõtte juhtimises muudatusi ei toimu, alles jäävad ka eraldi brändid.
Velveti loovjuhi Janno Siimari sõnul pakub VCA nüüdsest oma klientidele internetiturunduse lahendusi, mis baseeruvad rahvusvahelisel kogemusel ja mis annavad VCA-le edaspidi tugeva konkurentsieelise.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele