8. juuni 2009
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Berit-Bärbel Rebane: Ideaalse kliendi tähelepanekud

Inimesi on erinevaid, mina olen reklaamiaustaja ja –armastaja. Ma naudin kaubanduslikke teadaandeid ning värvilisi plakateid, mis on professionaalselt teostatud. Hea reklaam on nagu kunst, mis annab rohkem kui võtab. Lisaks soovitusele: „Palun kaaluge just meie toote ostmist“ saab inimene ka kogemuse või elamuse võrra rikkamaks. Hea reklaam jääb meelde, paneb tegutsema ning nähtut/kuuldut teistega jagama.

Väga tihti langetan otsuseid just selle järgi, kes on suutnud parema idee ära vormistada. Idee maksab ning ma olen nõus välja näitama oma austust ostu läbi. Olen ideaalne klient, sest ei ole kinni brändides ja markides ning annan kõigile võimaluse mind üllatada.

Kõnelev toode

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700