• 08.06.09, 12:09
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Berit-Bärbel Rebane: Ideaalse kliendi tähelepanekud

Inimesi on erinevaid, mina olen reklaamiaustaja ja –armastaja. Ma naudin kaubanduslikke teadaandeid ning värvilisi plakateid, mis on professionaalselt teostatud. Hea reklaam on nagu kunst, mis annab rohkem kui võtab. Lisaks soovitusele: „Palun kaaluge just meie toote ostmist“ saab inimene ka kogemuse või elamuse võrra rikkamaks. Hea reklaam jääb meelde, paneb tegutsema ning nähtut/kuuldut teistega jagama.
Väga tihti langetan otsuseid just selle järgi, kes on suutnud parema idee ära vormistada. Idee maksab ning ma olen nõus välja näitama oma austust ostu läbi. Olen ideaalne klient, sest ei ole kinni brändides ja markides ning annan kõigile võimaluse mind üllatada.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele