• 08.06.09, 12:09
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Berit-Bärbel Rebane: Ideaalse kliendi tähelepanekud

Inimesi on erinevaid, mina olen reklaamiaustaja ja –armastaja. Ma naudin kaubanduslikke teadaandeid ning värvilisi plakateid, mis on professionaalselt teostatud. Hea reklaam on nagu kunst, mis annab rohkem kui võtab. Lisaks soovitusele: „Palun kaaluge just meie toote ostmist“ saab inimene ka kogemuse või elamuse võrra rikkamaks. Hea reklaam jääb meelde, paneb tegutsema ning nähtut/kuuldut teistega jagama.
Väga tihti langetan otsuseid just selle järgi, kes on suutnud parema idee ära vormistada. Idee maksab ning ma olen nõus välja näitama oma austust ostu läbi. Olen ideaalne klient, sest ei ole kinni brändides ja markides ning annan kõigile võimaluse mind üllatada.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.11.24, 15:21
Number 1 põhjus, miks ettevõtted Google reklaamidega ebaõnnestuvad
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele