Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Lühifilmide ideekonkursil otsitakse üllatavaid mereäärseid lugusid
Foto: Annika Haas, Fotobrigaad
Sihtasutus Tallinn 2011, Ettevõtluse Arendamise Sihtasutus, Kultuurkapital, Eesti Filmi Sihtasutus ning MTÜ EFA 2010 kuulutavad välja ideekonkursi „Üllatavad mereäärsed lood“ Eestit tutvustavate lühifilmide ideede leidmiseks.
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“