Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. Turundustrendid, mida tähele panna: kopeerimine, tõmbumine ja vooluga kaasaminek
Muutused on õhus. Gurud jutlustavad bränding 2.0 kontseptsioonist, praktikud on segaduses: mida selle all mõeldakse? Järgnevalt on välja toodud olulised arengud turunduses ja brändingus.
Kopeerimine on tegelikult lahe
Turundajate mantra on traditsiooniliselt olnud “eristumine”. Inimeste jälgimisel selgub aga, et tegu on sotsiaalse liigiga, kelle areng ja käitumine on aegade algusest põhinenud kopeerimisel. Sõltumatu käitumine on ühiskonnas pigem harv nähtus, kuna ei soosi ellujäämist. Me kõik kopeerime kedagi või midagi.