• 13.05.09, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Turundustrendid, mida tähele panna: kopeerimine, tõmbumine ja vooluga kaasaminek

Muutused on õhus. Gurud jutlustavad bränding 2.0 kontseptsioonist, praktikud on segaduses: mida selle all mõeldakse? Järgnevalt on välja toodud olulised arengud turunduses ja brändingus.
Kopeerimine on tegelikult lahe

Seotud lood

Töökuulutused
  • 17.11.25, 13:22
Äripäev otsib turunduslahenduste projektijuhti
Kandideerimise tähtaeg: 30.11.2025

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele