Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Eesti saadab EXPO-le hoiupõrsad
29. aprillil 2009 selgusid EXPO 2010 Eesti paviljoni ideekonkursi ja ühtlasi Eesti selle aasta suurima turundusliku riigihanke I etapi tulemused. Ideekonkursi eesmärk oli saada parim ideekavand maailmanäituse EXPO 2010 Eesti paviljoni ekspositsiooni, sisekujunduse ja fassaadikujunduse lahendamiseks.
2010. aasta 1. maist 31. oktoobrini Shanghais toimuva maailmanäituse EXPO 2010 peateemaks on "Parem linn, parem elu". Sellega soovitakse juhtida globaalse üldsuse tähelepanu kiire linnastumisega kaasnevatele probleemidele. EXPO teema peegeldab inimkonna soovi parema elu järele tulevases linnakeskkonnas. Näitusel osaleb 186 riiki ja 47 rahvusvahelist organisatsiooni, oodatakse ligi 70 miljonit külalist. Eesti paviljon asub Soome, Rootsi, Norra ja Taani paviljoni kõrval. Eesti osalemise eelarveks on kavandatud 60 miljonit krooni.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]