• 04.05.09, 01:01
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Interaktiivne ekraan näitab reklaamklippide asemel naeratusi

8. - 10. mail võib Tallinnas näha interaktiivset reklaami, kus inimesed saavad tavapäraste reklaamklippide asemel näha ekraanil hoopis iseennast. Kogu lõbu võimaldab Sony Ericssoni C510 Cybershot Smile Shutter mobiiltelefon, millega erksates vestides promootorid möödujate naeratusi püüavad. Naeratused jõuavad koheselt suurele ekraanile. Oma naeratust saab jäädvustada ja imetleda Tallinna kesklinnas Foorumi Kaubanduskeskuse fassaadil. reklaami idee töötas välja turundusagentuur Drum&Louder ja see saab teoks koostöös Prisma Meedia, Media House'i ja iKonMeediaga.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele