Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Interaktiivne ekraan näitab reklaamklippide asemel naeratusi
8. - 10. mail võib Tallinnas näha interaktiivset reklaami, kus inimesed saavad tavapäraste reklaamklippide asemel näha ekraanil hoopis iseennast. Kogu lõbu võimaldab Sony Ericssoni C510 Cybershot Smile Shutter mobiiltelefon, millega erksates vestides promootorid möödujate naeratusi püüavad. Naeratused jõuavad koheselt suurele ekraanile. Oma naeratust saab jäädvustada ja imetleda Tallinna kesklinnas Foorumi Kaubanduskeskuse fassaadil. reklaami idee töötas välja turundusagentuur Drum&Louder ja see saab teoks koostöös Prisma Meedia, Media House'i ja iKonMeediaga.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]