• 09.04.09, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Äripäeva uudne enesereklaam

Äripäeva peatoimetaja Meelis Mandel sebis neljapäeval, 9. aprillil isiklikult mööda ÄP internetilugejate arvutiekraani ringi ja soovitas inimestel omale ÄP paberleht tellida. Kes lehega rahule ei jää, nendele lubab Mandel raha tagasi maksta. Best Marketing küsis veebiekspertidelt Erki Peinarilt ja Rando Rannuselt, mida sellisest reklaamist arvata. 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele