• 07.04.09, 01:04
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuldmuna 2009 žüriide esimeeste kommentaarid

Kuldmuna 2009 reklaamikonkursi töid hindas sel aastal neli erinevat žüriid, mille koosseisudega saab tutvuda ERALi veebilehel. Best Marketing küsitles peale munade jagamist žüriide esimehi:• Kas žürii töös oli tuliseid vaidlusi või häälekat üksmeelt? • Kas jätkus loovust ja innovatsiooni nii ideedes kui tehnilises teostuses? • Kuidas hindate Eesti 2008. aasta reklaamide taset?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele