• 27.03.09, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

NETI soovitusfunktsioon aitab kasvatada portaali käivet

Eesti enimkülastatavas internetiportaalis NETI on alustatud jõulist arendustegevust. Esimesena viiakse ellu soovitusfunktsioon, mille eesmärgiks on külastatavuse kasvatamine ja seeläbi reklaamimüügi käibe suurendamine. NETI on paaril viimasel aastal olnud reklaamimüügi käibe osas Eestis internetiportaalide hulgas stabiilselt 2. kohal.
Elioni sisuteenuste juhi Paul Lilje sõnul on soovitaja funktsiooni ja teiste eelseisvate uuenduste eesmärk muuta NETI veelgi atraktiivsemaks keskkonnaks, tõstes sellega külastatavust ning seeläbi käibenumbreid. „Kuigi oleme olnud aastaid Eesti populaarseim ja edukaim portaal, pole me oma kasutajaid millegi tõeliselt särava ja nähtavaga viimasel ajal üllatanud. Selleks, et oma nõudlike kasutaja ootustele vastata, otsustasime välja arendada terve rea uuenduslikke ning Eestis ainulaadseid funktsioone,“ selgitas Lilje uuenduste tagamaid.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele