Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Eestlased said taas auhinna maailma suurima vodkabrändi turundamise eest
AS Prike sai maailma suurima alkoholi kvaliteetbrände ühendava kontserni Diageo „Smirnoff Global Brand Team“ poolt Smirnoff Double Eagle Award auhinna.
Tunnustus pälviti maailmas enim müüdud kangeks alkoholiks kuulutatud Smirnoffi eduka turundamise eest 2008. aastal. Erinevaid kategooriaid oli kokku 10 ja eestlased pälvisid auhinna „Best SMIRNOFF Trademark Plan and Results“ kategoorias.
Kui Fox otsustas USAs uue telesaate “The Floor” avaepisoodi näidata kohe pärast Super Bowli, andis see selge signaali, et formaat ei ole pelgalt vaatajaid köitev kõrgel tasemel meelelahutus. Tegemist on ka suurepärase turundusvõimalusega, kus igal sekundil on eriline väärtus. See on koht silma paista ning usaldust ja mõju kasvatada; see on ihaldusväärne ja unikaalne investeering brändi tugevdamiseks.