• 27.03.09, 00:01
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eestlased said taas auhinna maailma suurima vodkabrändi turundamise eest

AS Prike sai maailma suurima alkoholi kvaliteetbrände ühendava kontserni Diageo „Smirnoff Global Brand Team“ poolt Smirnoff Double Eagle Award auhinna.
Tunnustus pälviti maailmas enim müüdud kangeks alkoholiks kuulutatud Smirnoffi eduka turundamise eest 2008. aastal. Erinevaid kategooriaid oli kokku 10 ja eestlased pälvisid auhinna „Best SMIRNOFF Trademark Plan and Results“ kategoorias.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele