Eelmisel nädalal lõppes tööde esitamine 11. korda toimuvale Eesti rahvuslikule reklaamikonkursile Kuldmuna. Alates jaanuarist laekus konkursile 631 reklaami, esitatud tööde arv jäi samale tasemele võrreldes eelmise aastaga. Tänavu valitakse konkursi raames esmakordselt ka Eesti parim üritusturundusprojekt. Kuldmuna auhinnagala toimub 3. aprillil Tallinnas.
„Reklaamiagentuurid ei ole oma latti alla laskunud ning esitatud tööd on endiselt kõrge loomingulise tasemega. Tänavu on reklaamiagentuuride peaeesmärgiks see, kuidas senisest veelgi paremini reklaami abil ärieesmärke saavutada,“ ütles Eesti Reklaamiagentuuride Liidu president Heily Aavik. „Müüt sellest, et reklaam on vaid ilus pilt või teleklipp, hakkab samuti kaduma,“ lisas Aavik.
Seotud lood
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.