Eelmisel nädalal lõppes tööde esitamine 11. korda toimuvale Eesti rahvuslikule reklaamikonkursile Kuldmuna. Alates jaanuarist laekus konkursile 631 reklaami, esitatud tööde arv jäi samale tasemele võrreldes eelmise aastaga. Tänavu valitakse konkursi raames esmakordselt ka Eesti parim üritusturundusprojekt. Kuldmuna auhinnagala toimub 3. aprillil Tallinnas.
„Reklaamiagentuurid ei ole oma latti alla laskunud ning esitatud tööd on endiselt kõrge loomingulise tasemega. Tänavu on reklaamiagentuuride peaeesmärgiks see, kuidas senisest veelgi paremini reklaami abil ärieesmärke saavutada,“ ütles Eesti Reklaamiagentuuride Liidu president Heily Aavik. „Müüt sellest, et reklaam on vaid ilus pilt või teleklipp, hakkab samuti kaduma,“ lisas Aavik.
Seotud lood
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.