Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Rauno Stüff, Saku Õlletehase turundusdirektor
on Saku Õlletehases töötanud alates 2004. aastast ning vastutanud Saku põhibrändide arendamise eest. Alates 1. jaanuarist 2008, peale Karin Sepa lahkumist Sakust reklaamiagentuuri Division juhiks, on Rauno Saku Õlletehase turundusdirektor.
Ärikingituste roll turundusmaastikul pole kuskile kadunud ning on endiselt oluline – need loovad brändi nähtavust, tugevdavad kliendisuhteid ja pakuvad meeldejäävat emotsiooni. Aga milline on üks hea ärikingitus, mis keskendub kvaliteedile, praktilisusele ning millel on ka pikaaegne väärtus?