• 23.02.09, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

EMT esindus Rocca Al Mares püüab klientide tähelepanu liikuva pildi ja heliga

Rocca Al Mare kaubanduskeskuse EMT esinduses on uuendatud jaekontseptsiooni edasiarendusena üles seatud interaktiivne klaassein, mis püüab liikuva pildi ja heliga klientide tähelepanu ning pakub uusi kaasaegseid võimalusi toodete ja teenuste reklaamimiseks.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 21.08.25, 13:23
Kuidas mõõta turundust nii, et see päriselt ärile väärtust looks?
Turunduse edu ei peegeldu ainult tuntuses või nähtavuses meedias. Brändi kasvatamine ja äriline mõju nõuavad täpsemat analüütikat, õigete mõõdikute valikut ja ostjate arvu suurendamist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele