• 20.02.09, 00:01
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Meediategu 2008 žürii valis välja parimad meediakampaaniad

Aasta Meediategu 2008 žürii koosolek, 20. veebruar 2009 (foto: Silja Oja, Best Marketing)Reedel, 20. veebruaril toimus Tallinnas Aasta Meediategu 2008 žürii koosolek, mille käigus valiti välja Eesti 2008. aasta parimad meediakampaaniad, mille esitlusi saab näha ja kuulda Password 2009 laval. Samuti avalikustatakse võitjad Passwordil. Meediategu konkursile esitati sel aastal 7 meediaagentuuri poolt 24 tööd. Võrreldes eelmise aastaga on tööde arvus +20% edasiminek.
Aasta Meediategu 2008 auväärsesse žüriisse kuulusid:

Seotud lood

Uudised
  • 27.01.09, 12:31
Aasta Meediategu 2008
Best Marketing jätkas eelmisel aastal alguse saanud traditsiooni ja korraldas konkursi Aasta Meediategu 2008.
  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele