• 12.02.09, 10:18
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Peep Pedmanson M-parkimisest

M-parkimine ilunormiksOletame, et sa võtad kätte ja lülitad välja selle suurima ajumassi-hävitusrelva, mida hellitavalt ka meediaks kutsutakse. Sa ei vaata televiisorit, ei kuula raadiot, ei loe lehti ning internetist jätad alles mõne huvipõhise foorumi. Ainsaks lekkeks, mille kaudu „põnevad väljakutsed“ (reklaam sealhulgas) sind su robinsonipunkrist kätte saavad, jääb otsepost. Mõni trükis, email või sms. Enamasti masstooted, mõni ka isiklikum. Ja mõnigi võiks parem olla.
Võtame näiteks ühe sms-i, mille saab m-parkimise alustaja: „123XYZ pargiti tsooni X alates see-ja-see. Tasu arvestamine algab siis-ja-siis. Parkimine lõpeb siis-ja-siis limiidi x täitumisel.“ Selline kiretu ja puine tekst, mida loed, mühatad ja järgmisel hetkel tõukad vanurit. Isegi sularahasissemakseautomaadis on rohkem elu.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele