12. veebruar 2009
Ainult tellijatele

Peep Pedmanson M-parkimisest

M-parkimine ilunormiksOletame, et sa võtad kätte ja lülitad välja selle suurima ajumassi-hävitusrelva, mida hellitavalt ka meediaks kutsutakse. Sa ei vaata televiisorit, ei kuula raadiot, ei loe lehti ning internetist jätad alles mõne huvipõhise foorumi. Ainsaks lekkeks, mille kaudu „põnevad väljakutsed“ (reklaam sealhulgas) sind su robinsonipunkrist kätte saavad, jääb otsepost. Mõni trükis, email või sms. Enamasti masstooted, mõni ka isiklikum. Ja mõnigi võiks parem olla.

Võtame näiteks ühe sms-i, mille saab m-parkimise alustaja: „123XYZ pargiti tsooni X alates see-ja-see. Tasu arvestamine algab siis-ja-siis. Parkimine lõpeb siis-ja-siis limiidi x täitumisel.“ Selline kiretu ja puine tekst, mida loed, mühatad ja järgmisel hetkel tõukad vanurit. Isegi sularahasissemakseautomaadis on rohkem elu.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700