11. veebruar 2009
Ainult tellijatele

Paiguta logo pargimurule, liivalossile või lumekuhjale

Veebruar 2009, spordi- ja elustiilibrändi Extreme kampaania lumises Londonis. Parklates seisvatele autodele, kirjakastidele, seintele ja teistele lumega kaetud pindadele tehti 3500 Extreme logo-jäljendit. Selgepiiriliste jäljendite tegemiseks kasutati laseriga lõigatud šabloone.

Briti meediaagentuur Curb on seni teadaolevalt maailma esimene ja ainuke agentuur, mis on spetsialiseerunud loodust mitte kahjustavale ehk öko-reklaamile. Curb sai aru, et loodussõbralik maailmavaade ei ole mööduv nähtus ning pakub nüüd oma klientidele võimalust paigutada logo käsitööna liivaskulptuuridele, asfaldile, lumele, murule või põletada suurendusluubi ja päikesekiirte abil puidust plaatidele.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700