Briti transpordiamet tõi Inglismaal TV-ekraanidele painava liiklusohutuse kampaania, mis meenutab M. Night Shyamalan’i õudusfilmi "Kuues meel". Reklaamis käib surnud poiss teda alla ajanud autojuhti kummitamas. Kampaania eesmärgiks on meenutada autojuhtidele, et kihutamise võimalikud traagilised tagajärjed jäävad õnnetuse põhjustajat kummitama kogu eluks. Reklaami kandev idee on „Kill your speed, or live with it".
Seotud lood
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.