11. veebruar 2009
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Briti transpordiameti kiiruseületamise vastane kampaania meenutab filmi ''Kuues meel''

Briti transpordiamet tõi Inglismaal TV-ekraanidele painava liiklusohutuse kampaania, mis meenutab M. Night Shyamalan’i õudusfilmi "Kuues meel". Reklaamis käib surnud poiss teda alla ajanud autojuhti kummitamas. Kampaania eesmärgiks on meenutada autojuhtidele, et kihutamise võimalikud traagilised tagajärjed jäävad õnnetuse põhjustajat kummitama kogu eluks. Reklaami kandev idee on „Kill your speed, or live with it".

3,2 mln £ maksev kampaania hõlmab nii televisiooni, raadiot, kino kui ka internetti. Reklaamiagentuuriks on Abbot Mead Vickers BBDO.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700