• 10.02.09, 00:01
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Lõunanaabrid Lätis jooksid kaubanduskeskuse allahindlusele tormi

Eesti reklaamiagentuuri Idea EURO RSCG Läti kliendi Domina Shopping'u alla-allahindluskampaania nimega Bazaar algus 5. veebruari hommikul: enne avamist ootab kaubanduskeskuse uste taga 300 inimest. Et sooja saada, juuakse termostest kuuma kohvi. Uskumatu, aga tõsi - eelmisel neljapäeval alanud Bazaar tõi Riia mitte just kõige populaarsemasse 110 000 m2 suurusesse kaubanduskeskusesse 4 päeva jooksul 80 000 külastajat. Ostjatele pakuti 90% allahindlust ja esimesele 100-le ostjale 5-latist kinkekaarti.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.25, 10:32
Ärikingituste uus jõud: vähem plastikut, rohkem tähendust
Ärikingituste roll turundusmaastikul pole kuskile kadunud ning on endiselt oluline – need loovad brändi nähtavust, tugevdavad kliendisuhteid ja pakuvad meeldejäävat emotsiooni. Aga milline on üks hea ärikingitus, mis keskendub kvaliteedile, praktilisusele ning millel on ka pikaaegne väärtus?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele