• 10.02.09, 00:01
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Lõunanaabrid Lätis jooksid kaubanduskeskuse allahindlusele tormi

Eesti reklaamiagentuuri Idea EURO RSCG Läti kliendi Domina Shopping'u alla-allahindluskampaania nimega Bazaar algus 5. veebruari hommikul: enne avamist ootab kaubanduskeskuse uste taga 300 inimest. Et sooja saada, juuakse termostest kuuma kohvi. Uskumatu, aga tõsi - eelmisel neljapäeval alanud Bazaar tõi Riia mitte just kõige populaarsemasse 110 000 m2 suurusesse kaubanduskeskusesse 4 päeva jooksul 80 000 külastajat. Ostjatele pakuti 90% allahindlust ja esimesele 100-le ostjale 5-latist kinkekaarti.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele