• 10.02.09, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ecwador võidutses Tallinna Ettevõtlusameti ideekonkursil

I koht, reklaamiagentuuri Ecwador poolt esitatud ideekavand „Ristumiskoht“2008. aasta lõpus kuulutas Tallinna Ettevõtlusamet välja ideekonkursi: „Tallinna ettevõtluskeskkonna turunduse visuaalne kontseptsioon“. Ideekonkursi eesmärgiks oli leida parim Tallinna kui atraktiivse ettevõtluskeskkonna turundamise visuaalne kontseptsioon, mille baasil töötada välja järgnevateks aastateks Tallinna Ettevõtlusameti turundusmaterjalid, alates brošüüridest ja lõpetades kampaaniatega meedias.
Nõudmised esitatavatele ideekavanditele olid, et need oleksid kõrgetasemeliselt teostatud, atraktiivsed ja hästi mõistetavad ning mõistlike vahenditega teostatavad.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele