Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. Eesti reklaamiagentuuride juhid prognoosivad 2009. aastaks keskmiselt 25% käibelangust
Globaalne reklaamiagentuuride seas läbiviidud uuring (loe siit) näitas, et et Euroopas ja Põhja-Ameerikas prognoosivad reklaamiagentuuride juhid oma agentuuridele käivete langust 15% ja rohkem. Best Marketing küsis Eesti agentuuride juhtide prognoosi olukorra kohta Eestis.
Janar Toomesso, Age McCann
"Meie valmistume 25% käibelanguseks. Kui tuleb väiksem langus, siis on hästi. Positiivsust sisendab fakt, et keerulised ajad sunnivad koos klientidega välja töötama uusi kuluefektiivseid strateegilisi lahendusi, mis parandavad ettevõtte turunduskommunikatsiooni tervikuna. Oleme tööjõukuludes kärped juba ära teinud ning muutunud olukorraks valmistunud.