3. veebruaril algas tööde vastuvõtt Eesti rahvuslikule reklaamikonkursile Kuldmuna 2009. Konkursi käigus selgitatakse välja Eesti parimad reklaamid kolmeteistkümnes erinevas kategoorias. Kuldmuna toimub juba 11. korda ning konkursi korraldajaks on Eesti Reklaamiagentuuride Liit (ERAL). Mullu esitati Kuldmuna konkursile ligi 700 võistlustööd.
„Töötame raskes majandusolukorras ja vastutus kaupade ning teenuste oskusliku turundamise eest on äärmiselt suur. Kuldmuna 2009 raames soovime juhtida tähelepanu mõtteviisile, et reklaam kui turunduskommunikatsiooni osa on oluliseks osaks ettevõtte äritegevuses ning tõhusaks vahendiks firma äri-eesmärkide saavutamisel," ütles ERALi president Heily Aavik ning lisas, et lisaks teistele kriteeriumitele lähtutakse sarnasest mõtteviisist ka võistlustööde hindamisel.
Seotud lood
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.