• 26.01.09, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Raadio lisab väärtust

Ajavahemikus märts 2007 - september 2008 Rootsis läbiviidud uuringu kohaselt on raadio- ja telekampaania kooslus 34% efektiivsem kui ainult tele kasutamine.
Carat Insight'i teostatud 18 kuud väldanud uuringus mõõdeti 9 erineva kampaania efektiivsust (osalesid: E.ON, Max Hamburgare, Lotto - Svenska Spel, Hemköp, Apollo, Tian skraplott – Svenska Spel, Din Sko, Svensk Fastighetsförmedling, Ibumetin – Nycomed). Kampaaniaid mõõdeti kahes linnas, ühes teostati ainult telekampaania ja teises nii tele- kui raadiokampaania. Kokku osales uuringus 7400 inimest.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele