• 20.01.09, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

“Eesti – heade üllatuste maa” ehk Eesti turunduskontseptsioon uues kuues

Eesti turundus- ja mainekujundusprojekt Brand Estonia on värskenduskuuri läbimas, uue ilme on saanud juba Eesti kui brändi visuaalne maailm värvidest piltideni, brändi kunagine tuum “Paremaks muutumise maa” on nüüdsest “Heade üllatuste maa”. EAS on seitse aastat tagasi alustatud ettevõtmise vigu vahepeal põhjalikult analüüsinud ja neist õppinud – seekord suunatakse rohkem kommunikatsiooni Eesti elanikele endile. Registreeri end Tutvusta Eestit veebilehe kasutajaks ja vaata eelmisel nädalal avalikkuse ette jõudnud uut Eesti brändiraamatut siit.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele