• 07.01.09, 00:08
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Toyota - Postimehe meediakonkursi võitja septembris 2008

Best Marketing hakkab 2009. aastast alates regulaarselt kajastama Postimehe meediakonkursi tulemusi, mille võitjad valib igal kuul professionaalne žürii koosseisus:Olga Peresild (Universal McCann Trendmark);Hanno Kindel (Media House);Paavo Pilv (Brilliant Marketing Communications);Annely Luikmel (Mediapool Vizeum).
Loe Postimehe meediakonkursi kohta täpsemalt siit.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:44
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele