Vastukajana Best Marketingis 15. detsembril 2008 ilmunud artiklile "Tippjuhtide ootused turundusjuhtidele 2009", kirjutab Viciunai Baltic turundusjuht Terje Behrs:
Oli kurb lugeda, kui diletantlikult mõtlevad mõned tippjuhid turundusest. Intervjuudest „Tippjuhtide ootused turundusele 2009“ jäi kõlama mõte: loobume suurtest auditooriumidest, traditsioonilisest massireklaamist, brändireklaamist, otsime pisemaid sihtgruppe, edastame soodus-sõnumeid, püüame säästa turundusraha, tehes midagi, mis tundub odavam.
Seotud lood
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.