Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Aasta Turundustegu 2008 konkurss on alanud!
Juba kümnendat korda korraldab turundusinfo- ja konverentsifirma Best Marketing Eesti Aasta Turundustegu valimise ja annab välja turundusvaldkonna prestiižikaima auhinna.
Aasta Turundustegu auhinna laureaadid valib välja üheksast turundus- ja reklaamieksperdist koosnev žürii konkursile esitatud ankeetide põhjal. Žürii ülesanne on konkursile esitatud tööde seast välja valida viis finalistija üks sotsiaalkampaania kategooria võitja ning nende kuue kandidaadi hulgast Aasta Turundustegu 2008 võitja ehk Grand Prix laureaadi.
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.