Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Ajakirja Kroonika uus turundusjuht on Merily Pihelbu
Alates 8. detsembrist 2008 on ajakirja Kroonika uus turundusjuht Merily Pihelbu (fotol). Lisaks tegeleb Merily ka ajakirjade Pere ja Kodu, Käsitöö ning raamatute turundamisega. Merily on lõpetanud akadeemia Nord turunduse ja reklaami erialala. Enne Ajakirjade Kirjastusse tööle asumist töötas ta Saku Õlletehases tootejuhina.
Ajakirjade Kirjastuse turundustiimis on kokku 5 liiget, tiimi juhib turundusdirektor Mai-Liis Laisk. Enne Ajakirjade Kirjastuse turundustiimiga liitumist töötas Mai-Liis aastatel 1991 - 2007 Tallinkis ja tema viimane ametikoht oli Tallink Hotels müügi- ja turundusjuht. Ajakirjade Kirjastuses alustas ta 2007. aasta lõpus turundusjuhina, tiimi juhib alates 2008. aasta septembrist.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]