• 09.12.08, 00:01
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

LOOVVOOL jõudis World Luxury Award 2008 finaali

Eesti disaini- ja interaktiivmeedia agentuur LOOVVOOL võitis novembris Monacos toimunud World Luxury Award 2008 konkursil finalistiauhinna. World Luxury Award keskendub luksuskaubamärkidele teostatud loovtööde hindamisele. Kategoorias “Hotels & Holidays” LOOVVOOL'ule tunnustuse toonud projektiks oli Hotell Telegraafile teostatud veebileht.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.03.25, 13:24
Reklaamkingitustest otsitakse rohkem tähendust ja personaalsust
Reklaamkingitused on turundusvallas jätkuvalt ühed kõige tõhusamad vahendid brändi nähtavuse suurendamiseks ja kliendisuhete tugevdamiseks. 2025. aasta trend näitab, et reklaamtoodete mõju on kasvamas ning tarbijad hindavad neid rohkem kui kunagi varem.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele