• 09.12.08, 00:01
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

LOOVVOOL jõudis World Luxury Award 2008 finaali

Eesti disaini- ja interaktiivmeedia agentuur LOOVVOOL võitis novembris Monacos toimunud World Luxury Award 2008 konkursil finalistiauhinna. World Luxury Award keskendub luksuskaubamärkidele teostatud loovtööde hindamisele. Kategoorias “Hotels & Holidays” LOOVVOOL'ule tunnustuse toonud projektiks oli Hotell Telegraafile teostatud veebileht.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele