• 12.11.08, 09:37
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

WAZZAP? 2008 ettekanded

EBATRADITSIOONILISE TURUNDUSE SESSIOON:Erin Reindl, JWT Vienna, "Guerrilla Marketing" (.pdf, 80 kb)Anton Juurik, TNT Express Worldwide, "TNT ja PÖFF" (.pdf, 253 kb)Kaidi Laur, Kristiine Keskuse Moetäika õpilugu (.pdf, 3199 kb)  Kristjan Laja, Ambient Marketing (.pdf, 1485 kb)
MEEDIATRENDIDE SESSIOON: Toomas Vara, TV3 (.pdf, 114 kb)

Seotud lood

Uudised
  • 05.12.08, 11:54
WAZZAP? 2008
Turundus- ja reklaaminädal WAZZAP?Aeg: 5. – 7. november 2008 Koht:Nordic Hotel ForumKorraldaja: Best Marketing
  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele