• 27.09.08, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti agentuurid olid rahvusvahelisel reklaamikonkursil Golden Hammer edukad

Golden Hammer Rahvusvahelisel Reklaamifestivalil valiti aasta parimaks loovagentuuriks Eesti agentuur Identity, kellele läks 3 hõbehaamrit, 1 kuldhaamer ja 1 Grand Prix. Age McCann võitis 1 kulla ja Grand Prix. Vatson&Vatson/Y&R jõudis finaali ning sai diplomi. Rahvusvaheline reklaamifestival Golden Hammer toimus sel aastal 25. - 26. septembril Riias.
Vaata Identity võidutöid ja loe Ants Lusti ning Ionel Lehari kommentaare SIIT

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.25, 10:32
Ärikingituste uus jõud: vähem plastikut, rohkem tähendust
Ärikingituste roll turundusmaastikul pole kuskile kadunud ning on endiselt oluline – need loovad brändi nähtavust, tugevdavad kliendisuhteid ja pakuvad meeldejäävat emotsiooni. Aga milline on üks hea ärikingitus, mis keskendub kvaliteedile, praktilisusele ning millel on ka pikaaegne väärtus?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele