• 09.09.08, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Rakvere Lihakombinaadi ajaloo suurim investeering

Fotol: Eesti Toiduainetetööstuse Liidu juht Sirje Potisepp, Rakvere Lihakombinaadi juhatuse esimees Anne Mere ja Lääne-Viru maavanem Urmas Tamm Rakvere uue viineriliini avamisel 9. septembril 2008Rakvere Lihakombinaat investeeris 130 miljonit krooni uude viineritootmise seadmesse, mis on Eesti toiduainetööstuse suurimaid investeeringuid läbi aegade. Uus viineritootmise seade hõlmab nii viinerite tootmist kui ka pakendamist, andes juurde tootmismahtu ning muutes töö efektiivsemaks. Uue liiniga suurendab Rakvere Lihakombinaat viinerite eksporti Lätti, Leetu, Venemaale ja Ukrainasse. Uus viineritootmise liin on jätk Rakvere Lihakombinaadi investeeringuteprogrammile. Lisaks renoveeriti eelmisel aastal tapamaja koguinvesteeringuga 30 miljonit krooni suurendamaks selle tootlikkust.
„Investeering uude viineriliini ei ole mitte ainult Rakvere Lihakombinaadi suurim investeering läbi aegade, vaid kogu Eesti toiduainete tööstuse üks suurimaid ühekordseid investeeringuid,“ lausus Anne Mere, Rakvere Lihakombinaadi juhatuse esimees. „Investeeringuga uude tootmis- ja pakendamisliini oleme tõstnud Baltimaade suurima lihatööstuse tehnoloogilist taset, olles Euroopa uusima täisautomatiseeritud viineritootmisliini omanik“, lisas Anne Mere.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele