„Tuntud brändi vahetamine on küllalt keeruline, kuna tihtilugu kulub aastaid enne kui vana sümboolikaga materjalid on ilusti kokku kogutud või välja vahetatud. Nii võib näiteks väita, et kui Coca-Cola ei teeks endale enam ühest päevast reklaami, siis oleksid nende reklaamid ikkagi saja aasta pärast veel väljas,“ ütles SEB marketingi divisjoni direktor Karl Multer. “SEB nimevahetus on olnud edukas projekt ning oleme kõigil enda materjalidel võtnud kasutusele uue nime ja logo. Samas on aegade jooksul jõudnud Ühispanga nimi väga erinevatele materjalidele või objektidele. Seetõttu kuulutab SEB välja avaliku logojahi, et kaardistada vana logo kasutamiskohti,“ lisas Multer.
Kui inimesed märkavad hoonetel või looduses, mõnel veebilehel, voldikus, flaieril või mujal SEB Eesti Ühispanga, Eesti Ühispanga või Ühispanga nime või logo, saab sellest teatada e-postile [email protected]. SEB viis logojahi juba läbi omatöötajate seas ning see osutus ülimalt populaarseks, tuues kaasa huvitavaid tulemusi.