Alates septembrikuust juhib e-turundusagentuuri ADM Interactive Riho Pihelpuu. Riho on ADM-is tegutsenud kuus aastat ja tunneb ettevõtet põhjalikult. Tema eelmiseks tööülesandeks oli agentuuri e-turundusdivisioni juhtimine. Varasemalt on ta ADM-is karastunud Coca-Cola ja Hewlett-Packardi rahvusvaheliste e-turundusprojektide juhina. Tagataskus on Rihol Tallinna Tehnikaülikooli äriinfotehnoloogia magistrikraad cum laude.
Riho Pihelpuu räägib agentuuri tegevussuundadest: “ADM jätkab ettevõetud suunas, spetsialiseerudes veelgi selgemalt e-turundusele. Seega panustame üha rohkem loomingulisele tööle ja digimeediale. Kindlasti laiendame e-turundusteenuste valikut. Rakendame rahvusvahelistest suurprojektidest saadud kogemusi, et arendada ADM-i koostööd e-turunduse strateegilistes ja loomingulistes töödes ka meie partnerite – reklaamiagentuuridega.”
Seotud lood
OMD on maailma suurim meediaagentuuride kett, mis Eestis tegutsenud juba aastast 1996. Meie klientideks on suur hulk globaalseid kui kohalikke brände, kes vajavad väga laiapindset meedia ja turundusalast nõu, strateegiate loomet, kampaaniate planeerimist ning analüütikat.