• 05.09.08, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Teleauditooriumi ülevaade augustikuus 2008

TNS Emori andmetel vaatasid vaatasid Eesti elanikud augustis 2008 televiisorit keskmiselt 3 tundi ja 42 minutit päevas, mis on 33 minutit rohkem kui juulis. Eestlased veetsid telerite ees 3 tundi ja 27 minutit ning mitte-eestlased 4 tundi ja 14 minutit päevas.
Eestlastel jagunes telekanali jälgimiseks kulunud aeg esmajoones Kanal 2 (28,3%), ETV (26,9%), TV3 (23,9%) vahel ning mitte-eestlastel PBK (29,9%) RTR Planeta (10,5%) ja 3+ (9,5%) vahel.

Seotud lood

Töökuulutused
  • 27.08.25, 12:57
OMD otsib uut meediastrateegi-kliendihaldurit
OMD on maailma suurim meediaagentuuride kett, mis Eestis tegutsenud juba aastast 1996. Meie klientideks on suur hulk globaalseid kui kohalikke brände, kes vajavad väga laiapindset meedia ja turundusalast nõu, strateegiate loomet, kampaaniate planeerimist ning analüütikat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele