Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Maailma mõjukaimate turundus- ja reklaamiblogide TOP 150
Ameerika turundus- ja reklaamiuudiste portaal Advertising Age avaldas maailma mõjukaimate meedia-, reklaami- ja turundusteemaliste blogide edetabeli. Edetabelit juhivad AdAge'i andmetel valdavalt USA blogid:
Klikka SIIA, et vaadata tervet blogide edetabelit!
Kui Fox otsustas USAs uue telesaate „The Floor“ avaepisoodi näidata kohe pärast Super Bowli, andis see selge signaali, et formaat ei ole pelgalt vaatajaid köitev kõrgel tasemel meelelahutus. Tegemist on ka suurepärase turundusvõimalusega, kus igal sekundil on eriline väärtus. See on koht silma paista ning usaldust ja mõju kasvatada; see on ihaldusväärne ja unikaalne investeering brändi tugevdamiseks.